 |
PAI Maribor 2016/2017 Forum je namenjen pedagoško andragoškemu izobraževanju na Pedagoški fakulteti v Mariboru.
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ksenja.rozanski.fidler
Pridružen/-a: 19.10. 2016, 19:26 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 08 Jan 2017 13:07 Naslov sporočila: IZPITNA VPRAŠANJA |
|
|
Pozdravljeni,
na predavanjih je profesorica podala nekaj vprašanj, ki lahko pridejo v upoštev na izpitu.
1. Navedi primer za neskladno komunikacijo. (skripta st. 60)
2. Opiši in navedi primer za proaktivnega in reaktivnega učitelja. (st. 43)
3. Opiši transmisijo in navedi primer. (st. 12)
4. Opiši dinamiko medvrstniškega nasilja zakaj - kako (52 - 56)
5. Pojasni dinamiko samourisničajoče prerokbe. (st 47)
6. Opiši paradigmo??, tukaj pa sem s zgubila, prosim če je kdo drug ujel vprašanje do konca naj ga zapiše.
Prijetno učenje  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mmetelk
Pridružen/-a: 09.10. 2016, 21:47 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 08 Jan 2017 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Sem hotel zapisati vprašanja, ki jih je Metka poslala po mailu, ampak je že Ksenja vse zajela in lepo zapisala.
Bom pa dodal zgolj še nekaj splošnih informacij:
- Izpit je 13. 1. 2017 ob 17.00!! (smo prestavili za eno uro)
- Na izpitu bo 6 ali 7 vprašanj, kjer bodo ena krajša in druga daljša.
- Snov ni potrebno znati na pamet (točno naštevanje po alinejah), ampak je pomembno razumevanje in podajanje različnih primerov dogodkov.
Če se še kdo bilo kaj spomni, pa naj dopiše (npr.: 6. točko, itd.).
Produktivno učenje in uspešen izpit tudi iz moje strani  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
romanh Administrator foruma
Pridružen/-a: 09.10. 2016, 08:45 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 14 Jan 2017 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
Zaradi katastrofalnih razmer na cesti (za 10km vožnje sem porabil več kot 4ure!!) se včeraj izpita nisem mogel udeležiti. Po poslanem mailu profesorce, verjamem, da nisem edini.
Bi pa prosil vse tiste, ki ste se izpita uspeli udeležiti, če lahko podate kakšno informacijo oz. napišete kakšno vprašanje, ki je bilo na izpitu.
Hvala  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mmetelk
Pridružen/-a: 09.10. 2016, 21:47 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 14 Jan 2017 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Preden berete dalje, bi vas prosil, da prebrano vsebino zadržite za sebe in ne posredujete naokoli. Nočem imeti težav, ker sem vam želel pomagati!!
1. Spomnite se modela Joharijevega okna, ki govori o štirih »predalčkih« osebnosti: odkritem, skritem, slepem in neodkritem. Zakaj je dobro, če je učiteljeva slepa pega, torej tisto, česar o sebi ne vemo, drugi pa lahko opazijo, čim manjša? (1 t) Navedite primer, ko vsebine iz učiteljeve slepe pege vplivajo na njegovo vedenje v razredu. (1 t)
2. Navedite primer učiteljevega vedenja v razredu, ki izhaja iz transmisijskega/behaviorističnega pojmovanja učenja (poučevanje kot prenos znanja), ter primer, ki izhaja iz transformacijskega/konstruktivističega pojmovanja (učenje kot grajenje lastnega znanja). (2 t)
3. Kaj je značilno za proaktivni pristop k uravnavanju vedenja v razredu? (1 t) Poimenujte in na primeru opišite en proaktivni postopek, ki bi ga lahko za uravnavanje vedenja učencev uporabili v razredu. (2 t)
4. Navedite primer povratne informacije o neustreznih dosežkih učenca, s katero bi želeli pri učencu spodbujati konstruktivne atribucije (atribuiranje = pripisovanje vzrokov) za razlago lastnega neuspeha. (1 t)
5. Kakšno vlogo imajo pri preprečevanju medvrstniškega nasilja opazovalci (torej učenci, ki so nasilju priča)? Kakšna je pri tem vloga učitelja? Opišite in utemeljite. (3 t)
6. Navedite lasten primer sporočila učitelja, kjer vsebinski in odnosni vidik nista skladna. (1 t)
Želim vam uspešno opravljen izpit! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|