PAI Maribor 2016/2017 Seznam forumov PAI Maribor 2016/2017
Forum je namenjen pedagoško andragoškemu izobraževanju na Pedagoški fakulteti v Mariboru.
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




IZPITNA VPRAŠANJA

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    PAI Maribor 2016/2017 Seznam forumov -> Izpit
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ksenja.rozanski.fidler



Pridružen/-a: 19.10. 2016, 19:26
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2017 13:07    Naslov sporočila: IZPITNA VPRAŠANJA Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

na predavanjih je profesorica podala nekaj vprašanj, ki lahko pridejo v upoštev na izpitu.

1. Navedi primer za neskladno komunikacijo. (skripta st. 60)
2. Opiši in navedi primer za proaktivnega in reaktivnega učitelja. (st. 43)
3. Opiši transmisijo in navedi primer. (st. 12)
4. Opiši dinamiko medvrstniškega nasilja zakaj - kako (52 - 56)
5. Pojasni dinamiko samourisničajoče prerokbe. (st 47)
6. Opiši paradigmo??, tukaj pa sem s zgubila, prosim če je kdo drug ujel vprašanje do konca naj ga zapiše.

Prijetno učenje Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mmetelk



Pridružen/-a: 09.10. 2016, 21:47
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2017 14:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Sem hotel zapisati vprašanja, ki jih je Metka poslala po mailu, ampak je že Ksenja vse zajela in lepo zapisala.

Bom pa dodal zgolj še nekaj splošnih informacij:
- Izpit je 13. 1. 2017 ob 17.00!! (smo prestavili za eno uro)
- Na izpitu bo 6 ali 7 vprašanj, kjer bodo ena krajša in druga daljša.
- Snov ni potrebno znati na pamet (točno naštevanje po alinejah), ampak je pomembno razumevanje in podajanje različnih primerov dogodkov.

Če se še kdo bilo kaj spomni, pa naj dopiše (npr.: 6. točko, itd.).

Produktivno učenje in uspešen izpit tudi iz moje strani Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
romanh
Administrator foruma


Pridružen/-a: 09.10. 2016, 08:45
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 11:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zaradi katastrofalnih razmer na cesti (za 10km vožnje sem porabil več kot 4ure!!) se včeraj izpita nisem mogel udeležiti. Po poslanem mailu profesorce, verjamem, da nisem edini. Smile
Bi pa prosil vse tiste, ki ste se izpita uspeli udeležiti, če lahko podate kakšno informacijo oz. napišete kakšno vprašanje, ki je bilo na izpitu.

Hvala Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mmetelk



Pridružen/-a: 09.10. 2016, 21:47
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 12:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Preden berete dalje, bi vas prosil, da prebrano vsebino zadržite za sebe in ne posredujete naokoli. Nočem imeti težav, ker sem vam želel pomagati!!

1. Spomnite se modela Joharijevega okna, ki govori o štirih »predalčkih« osebnosti: odkritem, skritem, slepem in neodkritem. Zakaj je dobro, če je učiteljeva slepa pega, torej tisto, česar o sebi ne vemo, drugi pa lahko opazijo, čim manjša? (1 t) Navedite primer, ko vsebine iz učiteljeve slepe pege vplivajo na njegovo vedenje v razredu. (1 t)

2. Navedite primer učiteljevega vedenja v razredu, ki izhaja iz transmisijskega/behaviorističnega pojmovanja učenja (poučevanje kot prenos znanja), ter primer, ki izhaja iz transformacijskega/konstruktivističega pojmovanja (učenje kot grajenje lastnega znanja). (2 t)

3. Kaj je značilno za proaktivni pristop k uravnavanju vedenja v razredu? (1 t) Poimenujte in na primeru opišite en proaktivni postopek, ki bi ga lahko za uravnavanje vedenja učencev uporabili v razredu. (2 t)

4. Navedite primer povratne informacije o neustreznih dosežkih učenca, s katero bi želeli pri učencu spodbujati konstruktivne atribucije (atribuiranje = pripisovanje vzrokov) za razlago lastnega neuspeha. (1 t)

5. Kakšno vlogo imajo pri preprečevanju medvrstniškega nasilja opazovalci (torej učenci, ki so nasilju priča)? Kakšna je pri tem vloga učitelja? Opišite in utemeljite. (3 t)

6. Navedite lasten primer sporočila učitelja, kjer vsebinski in odnosni vidik nista skladna. (1 t)

Želim vam uspešno opravljen izpit!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    PAI Maribor 2016/2017 Seznam forumov -> Izpit Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.